Askon tavoitteena on kaikessa toiminnassa laatu ja luottamus. Tämän mukaisesti pyrimme myös ratkaisemaan mahdolliset tuoteviat ja muut asiat. Tällaisissa asioissa ota yhteyttä suoraan myymälään tai asiakaspalautelomakkeella.
Jos näissä asioissa ei päästäisi molempia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun, niin kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Allergia-, Iho- ja Astmaliitto
Kysyttävää allergioista, astmasta, ihosairauksista, kemikaaleista tai niiden kanssa elämisestä? Allergia-, Iho- ja Astmaliiton neuvonnasta saat henkilökohtaista ohjausta alan ammattilaisilta.